Szeretettel köszöntelek a Raikkonen-Massa club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Raikkonen-Massa club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Raikkonen-Massa club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Raikkonen-Massa club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Raikkonen-Massa club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Raikkonen-Massa club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Raikkonen-Massa club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Raikkonen-Massa club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A 2009. április 5-én megrendezett Maláj Nagydíj sokak számára nem várt meglepetésket szerzett. Button nem tudta kihasználni az időmérőn megszerzett pole pozícióját és visszacsúszott, míg Niko Rosberg bravúrosan hajtotta végre a rajtot. Button mégis visszakerült az élre és a továbbiakban Timo Glock-kal folyt a harc az első helyért. Már a verseny kezdetén baljós esőfelhők borultak a pálya felé, várni lehetett egy erősebb záport. A ferrari csapatnál, Kimi Raikkonenék hamar vagyis, túl hamar ismerték fel a veszélyes helyzetet, és idő előtt kapta meg az extrém eső gumikat, melynek a következménye az lett, hogy mire megérkezett a tényleges vihar, Raikkonen gumijai elfogytak és kénytelen volt visszatérni a boxba. Ezután a csapatok váltogatták az intermédiert és az extrém eső gumikat, és a versenyzők 80% meg is pördült legalább egyszer a pályán. A káosznak az FIA döntés vetett véget, és a 33. körben megállították a verseny. Csaknem 45 perc tanakodás után úgy döntöttek, nem indítják újra a mezőnyt, és a sorrend a leintés előtti kör eredménye alapján fog alakulni. A két ferrari nem tudta a formáját hozni. Felipe Massa a 9.Kimi Raikkonen a 14. helyen fejezte be a versenyt. Ez Buttont a verseny megállítása előtti körökben vezetett, tehát ő az első helyen, Heidfeld a második, Glock pedig a harmadik helyen végzett.
Végeredmény
1. | J. Button | Brawn GP | 1:10:59.092 | |||
2. | N. Heidfeld | BMW | + 22.700 | |||
3. | T. Glock | Toyota | + 23.500 | |||
4. | J. Trulli | Toyota | + 46.100 | |||
5. | R. Barrichello | Brawn GP | + 47.300 | |||
6. | M. Webber | Red Bull | + 52.300 | |||
7. | L. Hamilton | McLaren | + 1:00.700 | |||
8. | N. Rosberg | Williams | + 1:11.500 | |||
9. | F. Massa | Ferrari | + 1:16.900 | |||
10. | S. Bourdais | Scuderia Toro Rosso | + 1 kör |
|||
11. | F. Alonso | Renault | + 1 kör | |||
12. | K. Nakajima | Williams | + 1 kör | |||
13. | N. Piquet | Renault | + 1 kör | |||
14. | K. Räikkönen | Ferrari | + 1 kör | |||
15. | S. Vettel | Red Bull | + 1kör | |||
16. | S. Buemi | Scuderia Toro Rosso | + 1 kör | |||
17. | A. Sutil | Force India F1 | + 1 kör | |||
18. | G. Fisichella | Force India F1 | + 1 kör | |||
Nem ért célba |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
19. | R. Kubica | BMW | + 55 kör | |||
20. | H. Kovalainen | McLaren | + 56 kör |
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!